søndag 15. mai 2011

IKT-bruk under obsevasjonpraksis

Under vårt første møte med skolen i form av observasjonpraksis fikk vi oppgaven om å finne ut hva slags IKT bruk det var på den tildelte skolen. Jeg ble sendt til Ørsta Ungdomskule hvor jeg fulgte engelsk og kunst og håndverk for 7-klasse.

I følge lærerplanen skal elever på barne- ungdomskoler bruke IKT i undervisningen men som veldig mange andre skoler så har ikke elevene store muligheter til dette. På denne skolen var det få datarom og de fleste dataene fungerte ikke så elevene fikk sjelden bruke IKT i skolesammenheng. I løpet av praksisen var klassen jeg fulgte kun på datarom en time hvor de øvde på nasjonal prøve i form av tidligere oppgaver og prøver.

Dessverre er det ett stort problem på mange skoler med for lite midler til datautstyr eller vedlikehold, derfor blir IKT delen i læreplanen ofte glemt eller ikke gjennomført for elevene.

1 kommentar:

  1. IKT i praksis Håvard

    Brukte dei ikkje PC og videokanon heller? Der eg var på observasjon var dette stort sett alltid i bruk.

    Men sett i frå ein annan synsvinkel så blei eg pålagt eit Videokanon-forbud då eg var på praksis ved Firda. Det var fordi læraren ville sjå at eg kunne undervise med enkle middel uten å ha eit ferdig opplegg som var snekkra på førehand.

    Kanskje er det ein verdi i god tavleundervisning også.?
    Ein må i hvertfall vere forberedt på at strømmen kan gå, eller pæra i videokanona kan ryke… så då er det greit å ha tenkt på eit reserveopplegg.

    På ungdomsskulen eg var, så var det forbud mot pc anna enn i dedikerte data-timar… eg trur innstillinga deira er at desse ungdomane kjem til å bruke meir enn nok tid på PC dei neste åra i vidaregåande, og at dei fram til det kan lære at blyant og papir er alt du treng for å løyse eit matematisk problem.

    SvarSlett